7 Eylül 2011 Çarşamba

örgü bebek

ilk yaptığım
örgü bebek merakı bir tv programında bu işi seven ve anlatırken sevdiren konuk sayesinde başladı.zehra (kurt)hanıma çok teşekkür ediyorum bu vesileyle.bir program izledim  örgü bebek yapmayı öğrendim:).programı izlerken bir yere örüş şeklini not aldım.birgün mutlaka yapacaktım.birkaç ay aradan sonra not aldığım kağıt elime geçti ve başladım.netten de  baktım neler var diye.meğer bu örgü bebek olayı kendi başına bir sanatmış.elimdeki iple netten kopya bir şey yaptım.nasıl başlancağını öğrenmiştim.sihirli halkayla başlanıyordu devamı da sıkı iğne şeklinde devam ediyordu.gece başladım,içini doldurcak dolgu malzemesi bulamayınca yastıktan söktüğüm elyafla doldurdum.o gece bitirdim.eksikler var ama bana göre oldu.yapmak istediğimi yaptım.daha ayrıntılı bebek yapmak için malzeme aldım.yaparken biran önce bitirip nasıl olacağını görmek istiyordum.geçtiğimiz ramazanda sahura kadar oturuken bitirdim.bittikten sonrasını anlatmak için bu kadar ayrıntı yazıyorum.iki yaşınadaki kızım uyandı ve bebeği gördü.bebeği istedi, bebeği aldı ve ona sarıldı.çok beğendi.o kadar mutlu oldum ki.örmek çok zevkli,sonucunu görmek daha zevkli.

1 yorum:

  1. Ben yazınızı daha yeni görüyorum...sizi tebrik ederim ve başarıya giden bu yolda her daim başarılı olmanızı diliyorum arkadaşım sevgimi yolluyorum.Tekrar teşekkür ederim şimdi sizi bekliyorum sitemdeki işlerdende örebilirsiniz açıklamalı olarak yapımlarını anlattım :)

    YanıtlaSil